Julen nærmer sig med hastige skridt, og vi ved, at de kommende uger vil være blandt årets travleste. Hos TjenerTeamet er vi fuldt forberedte på at sikre, at jeres arrangementer forløber glat og professionelt.
Support / hjælp Vi har arbejdet hårdt for at optimere vores service, men vi er også klar til at håndtere uventede situationer. Skulle I have brug for akut assistance, kan I kontakte på tlf el.SMS.
Vi er ude hos flere af jer for at sikre, at alle kommer godt fra start den 1., 8., og 15. december. Vores backoffice-team, Katrine, Kriller og Patrick, vil være til stede for at assistere og svare på eventuelle spørgsmål. De klar ved tasterne fra kl. 08:00-18:00 på:
Tlf. 3048 8484 Mail: [email protected] Smidigt overblik For at gøre jeres oplevelse med os endnu bedre, har vi implementeret nogle nye funktioner:
Forbered Jer til Nytår! Nytårsaften er lige rundt om hjørnet. Det er det perfekte tidspunkt at booke medarbejdere hos os. Se vores nye funktioner i aktion og lær, hvordan de kan gøre jeres event planlægning lettere - se vores nye funktioner her under! Thomas Marcussen Direktør / TjenerTeamet |
Kategorier |