Personale til events, hotel & restaurationsbranchen, online booking
  • Til Virksomheder
    • Referencer
    • Priser
    • Abonnements pakker
    • lej en tjener
    • lej en bartender
    • lej en cocktailbartender
    • Lej en kok
    • Køkkenmedhjælper
    • Lej en opvasker
    • Cocktail Barløsning
    • Ofte stillede spørgsmål
    • Handelsbetingelser
    • Opret bestilling 🛎
  • SØGER JOB
    • Tjener job
    • Bartender job
    • Kokke jobs
    • Køkkenmedhjælper job
    • løn
    • Sabbatår
    • Studiejobs
    • Barskole i Magaluf (NYT) ⭐️
    • Tjener kursus
    • Er du i tvivl om noget?
  • Privat arrangement
    • Brylluppet
    • Tjenere til bryllup
    • Pop up Bryllups reception
    • Cocktail Barløsning
    • Få et gratis tilbud 🛎
  • Om TjenerTeamet
    • Nyheder
  • Log ind 🔓

#nyheder #information #tips  #funktioner

Er du vores næste bryllupskoordinator ?

26/3/2019

Comments

 
Billede




“ER DU VORES NÆSTE BRYLLUPSKOORDINATOR - 
​VI BOOMER OG VI SØGENDE EFTER DEN RIGTIGE”
 
DELTID, ELEV, STUDIEMEDARBEJDER ELLER PRAKTIKANT


ER DU VORES NÆSTE BRYLLUPSKOORDINATOR

Har du erfaring fra bryllupper, events og elsker du at give den bedste oplevelse til kunden. 
Drømmer du om et job i bryllupsverdenen og skabe noget unikt som kunderne er vilde med? 
​Så behøver du ikke lede længere.

Dine arbejdsopgaver som bryllupskoordinator

Din rolle som bryllupskoordinator handler helt grundlæggende om at hjælpe virksomhedens leder med at styre bryllupsafdelingen. Der er mange opgaver af forskellige karakter, og fælles for dem alle er at yde kunderne en god service. Dine hovedarbejdsopgaver vil bestå af:   
​
​

  • Besvare personale- og kundehenvendelser telefonisk såvel som skriftligt 
  • Udarbejde tilbud, koordinere og afvikle bryllupper
  • Vedligeholde og finde nye samarbejdspartnere
  • Vedligeholde Instagram og Pinteress

Hos TjenerTeamet kan private booke os til at afvikle deres bryllupsdag. Der er derfor lige så meget arbejde i at lave marketing, udvikle konceptet og finde nye samarbejdspartnere som i at afvikle bryllupper.
​

Dine Kvalifikationer
Vi leder efter erfaren koordinator, der kan arbejde selvstændigt og håndtere mange forskellige opgaver på én gang. En bryllupskoordinator, som kunderne elsker at være i kontakt over telefon og mail. Du skal være stærk skriftligt, struktureret og kunne holde overblik i pressede situationer. Om nødvendigt forventes det, at du er villig til at arbejde ekstra, hvis kunden kræver det. Med andre ord skal du være:
​
  •    Erfaren koordinator 
  •    Stærk skriftligt
  •    Have højt humør
  •    Moden af alder
  •    God til at holde overblik
  •    Erfaren Instagram bruger 
  •    Strukturet
  •    Engageret i arbejdet


Vi tilbyder en fleksibel arbejdsplads
Vi søger en ildsjæl som har erfaring fra branchen. Det kan være deltid, elevplads, praktikplads. Du vil få tildelt dit eget skrivebord samt bærbar. Det forventes, at du minimum en gang om uge møder op på kontoret, men ellers er det muligt at arbejde hjemmefra. Fra start vil arbejdet være 8-15 timer ugentligt alt efter behov, og hvad du har mulighed for. 
 
Kontakt og ansøgning 
Bemærk venligst din ansøgning med CV ”bryllupskoordinator” og send den senest d. 5. april 2019 til [email protected]. Vær venligst opmærksom på, at vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige. Så jo før du søger, jo større er dine chancer for at få jobbet. 
Har du spørgsmål inden da, så kontakt gerne Thomas Marcussen på tlf.: 2277 8484. 
 

Om TjenerTeamet
TjenerTeamet tilbyder udlejning af bartendere, tjenere, værtinder til hotel og restaurationsbranchen. Personalet kan bookes direkte online, hvilket er unikt i branchen. Vi har specialiseret os i udelukkende at levere personale til hotel og restaurationsbranchen, da det giver os de bedste muligheder for at levere en fantastisk service til vores kunder. Vi kender markedet og har arbejdet i branchen de seneste 8 år. TjenerTeamets motto er ”Erfaring til forskel”, og vores kunder er vilde med os!
 
Til bryllupper tilbyder vi totalløsninger på bryllupsdagen. Vi sørger for tjenere, bartendere og/eller kokke dvs. mad, servering, catering, cocktails og vin. Vi har gennem årene etableret nogle stærke samarbejdsaftaler, som gør os unikke og i stand til at levere et højt niveau.
Comments

    Kategorier

    Alle
    Bryllup
    Information
    Job
    Nyheder
    TjenerTeamet

Til Virksomheder

Referencer
Opret bestilling
Lej en tjener
Lej en bartender
Lej en cocktrailbartender
Lej en køkkkenmedhjælper

Lej en kok

Cocktail total barløsning
Handelsbetingelser
FAQ - Spørgsmål?
Abonnement erhverv (nyhed)

Medarbejdere

Søger job
​
Studiejob
​Sabbatår job

Kokke jobs
Køkkenmedhjælper job​
Tjenerkursus 
​Bliv Cocktailbartender
Tjeneruddannelse
​Løn
FAQ - Spørgsmål?
Billede
Billede

Privat arrangement

Få et gratis tilbud​
Jeg skal giftes
Lej serveringspersonale
Lej en overtjener
​Barløsning
Referencer​

BryllupsTeamet​
Billede

TjenerTeamet

Om TjenerTeamet
​Cookies & GDPR
Nyheder



Kontakt os

Tlf. nummer - 3048 8484
Mail: [email protected]
eller direkte via messeger i højre hjøre!
Billede
Billede
Proudly powered by Weebly
© 2011-2021 TjenerTeamet ApS - kontakt@TjenerTeamet · +45 3048 8484 · 
​Adr. Teglholmens østkaj 41 2450 KBH
​CVR: 38718371
  • Til Virksomheder
    • Referencer
    • Priser
    • Abonnements pakker
    • lej en tjener
    • lej en bartender
    • lej en cocktailbartender
    • Lej en kok
    • Køkkenmedhjælper
    • Lej en opvasker
    • Cocktail Barløsning
    • Ofte stillede spørgsmål
    • Handelsbetingelser
    • Opret bestilling 🛎
  • SØGER JOB
    • Tjener job
    • Bartender job
    • Kokke jobs
    • Køkkenmedhjælper job
    • løn
    • Sabbatår
    • Studiejobs
    • Barskole i Magaluf (NYT) ⭐️
    • Tjener kursus
    • Er du i tvivl om noget?
  • Privat arrangement
    • Brylluppet
    • Tjenere til bryllup
    • Pop up Bryllups reception
    • Cocktail Barløsning
    • Få et gratis tilbud 🛎
  • Om TjenerTeamet
    • Nyheder
  • Log ind 🔓